Beauty ❤️ Essie nagellak { Cute as a button }

IMG_4791

Heeei meiden, vandaag een review van een G E W E L D I G ( Ik denk dat je nu wel weet wat ik er van vind ) nagellakje, namelijk Essie Cute as a button (73) . Ik was opzoek naar deze kleur nagellak en toen ik dus met mijn klas in Duitsland was voor een dagje naar Xanten en Kleven, kwam ik deze nagellak tegen voor 5 euro!!! :O ja.. ja.. toen was ik heel erg blij… Deze nagellak blijft gewoon 1,5 week goed zitten en dan gaat er een klein beetje van af aan de rand van je nagel.

IMG_4793

IMG_4792

Cute as a button – nummer 73

Heb jij ook een Essie nagellakje en wat vind jij van het merk…

XOXO Julia

3 gedachtes over “Beauty ❤️ Essie nagellak { Cute as a button }

Geef een reactie

