Fashion ❤️ Mijn favoriete zomer items

favorite zomer items

He meiden!

Vandaag laat ik aan jullie zien wat mijn favoriete zomer items zijn. Dus kijk maar snel mee want het zijn lekker allemaal fotootjes!

IMG_0066 IMG_0068

❤️ I’M IN LOVE met dit soort bloesjes ik heb er nu 2.

IMG_0070

IMG_0069

❤️ En natuurlijk niet te missen deze zomer de Crop Top! toevallig zijn deze twee van de Forever21 ik heb er nog een aantal in mijn kast ligen.

IMG_0071

❤️ Een high waisted short echt handig om in je kast te hebben als ik naar school ga vind ik het niet zo fijn om in blote buik rond te lopen als ik een crop top aan heb maar door deze short kan ik ze als nog aan TOP oplossing Haha.

IMG_0072

❤️ Ook een aantal lekker vrolijke zomer rokjes komen altijd van pas en zijn echt leuk om te combineren!

IMG_0076

❤️ Dit is zo’n lekker simpel item je doet er een leuk hemdje, shirt, of crop top onder en je heb een compleet gave look!

Wat zijn jou favoriete zomer items die je echt niet kan missen op dit moment?

Liefs Julia

Geef een reactie

