Beauty ❤️ Review nagelriem olie Hema

IMG_0024

Heei meiden vanaag een review van deze Hema Cuticle Lemon Oil. In de winter heb ik vaak hele droge vingers maar in de zomer kan er ook nog weleens een velletje los zitten rond om mijn nagels. Omdat deze nagelriemolie er voor zorgt dat je huid zachter wordt heb  je geen losse velletjes en je nagels zien er mooi verzorgd uit. lees maar snel mee over wat ik van dit product vind!

IMG_0025

IMG_0029

Het flesje ziet er gewoon uit als een normaal nagellak potje het heeft ook gewoon een kwastje.

 

IMG_0028

Het maakt niet heel veel uit of je nagellak op hebt je smeert het niet hellemaal over je nagels.

IMG_0027Voor de mensen die het interesant vinden de ingredienten . Zoals je kunt zien zitten er drie soorten olie het dat zorgt er voor dat het lekker vettig is waardoor je nagel (riemen) lekker zacht er uit zien.IMG_0030

IMG_0031

De nagelriem olie smeer je gewoon met het kwastje net boven je nagels om het goed in te laten trekken masseer ik het een beetje in met mijn vingers. IMG_0034

Op deze foto zie je nog niet zo veel verschil maar je ziet… het is lekker vettig!

Vinden jullie het ook altijd zo vervelend en niet mooi die velletjes?

XOXO Julia

Geef een reactie

