Beauty ❤️ Review Essie Cocktail Bling

IMG_0191.jpg

Heeei meiden, Ongeveer een maand geleden plaatse ik een review van dit Essie nagellakje. Hier in vertelde ik dat ik het nagellakje echt geweldig vond. Ik heb er nog eentje gekocht en die review ik vandaag voor jullie. Dit lakje blijft net zo als de ander ( Cute as a button )  gewoon 1,5 week goed zitten en dan gaat er een klein beetje van af aan de rand van je nagel.

 

IMG_0194.jpg

IMG_0192 IMG_0193

Heb jij een Essie lakje en vind je hem ook zo mooi?!

Liefs, Julia

Geef een reactie

