Whats in my reis toilettas…

toilettas
Heei lieve lezers, omdat ik bijna op vakantie ga en nu alles aan het inpakken ben vond ik het wel leuk om te laten zien wat ik zowel in mijn toilettas stop die mee gaat op “reis”.

Ik ga deze zomer naar Spanje en daar is het ongetwijfeld heel erg warm en loop in de hele dag in mijn bikini (yeaa) haha. Maar als het warm is draag ik het liefst zo weinig mogelijk make up en als ik ga zwemmen hellemaal niks. Ik neem wat make up mee voor s’avond als we uit eten gaan en even naar een boulevard. Mijn toilettas is van de Action. Hieronder heb ik alles uitgestald wat mee gaat. Oh ja mijn tanden borstel, shampoo en andere standaard dingen zitten in mijn moeders toilettas anders nemen we alles 5 x mee en dat is onzin….

IMG_0214.jpg

IMG_0215

IMG_0209

Welke producten kan jij echt niet missen en MOET mee op vakantie?

Liefs, Julia

Geef een reactie

