Bloggers die ik volg

Schermafbeelding 2014-07-24 om 11.12.18

(Bron foto)

Heee iedereen,
Ongeveer 1,5 / 2 jaar geleden heb ik het bloggen een beetje ontdekt en ging ik de bekendste bloggers volgen. Ondertussen vind ik het ook erg leuk om “opzoek” te gaan naar de iets kleinere… Hieronder kunnen jullie een aantal Bloggers zien die ik bijna dagelijks volg / lees.


Hier onder staan de linkjes onder elkaar met de namen van de blogs zodat jullie ze ook kunnen bekijken!

lenette12345
Veracamilla
KellyCaresse
fashionisaparty
teskuh
lifestylebysimone
lifesplash
disfordazzle

Iedere dag verander het naar welke website ik even kijk. Maar dit zijn wel een aantal standaard blogs. Ik ben benieuwd of jullie Miss wat blog er tussen zien staan die je nog niet kenden..?

Lots of Love, Julia

Geef een reactie

