Nail art TIME!!

IMG_0204

Hee iedereen! Ik heb een hele leuke nail art voor jullie dus ik ga niet te veel meer “schrijven” kijk maar snel mee!

 

IMG_0198

* Mijn basis laag is grijs – lakje Essie klik hier voor de review *

IMG_0199

* Omdat ik slotjes heb gehad had ik deze kleine borsteltjes nog liggen deze kun je vinden

IMG_0207

* Met het borsteltje ga je heel slordig over je nagels, dan krijg je het effect van hier boven *

IMG_0204

* Het roze lakje heb ik op de markt gekocht *

IMG_0208

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, Oh ja een vraagje wat voor soort artikelen vind jij het leukst om te lezen? laat het achter bij de reacties!

XOXO Julia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

