Parfum Review – Erotic Women (Budget Tip!)

IMG_0350

He meiden,

Een aantal dagen geleden was ik bij de Action. Ik zag een aantal parfums voor een erg mooi prijsje, ik heb er een mee genomen. Ik was benieuwd of je het lang zou ruiken enz. De parfum die ik vandaag review is Erotic Women Indigo fragrances.

DE VERPAKKING

IMG_0351 IMG_0361

De verpakking ziet er erg chique uit en hellemaal niet wat je zou denken voor de prijs.

IMG_0359

HOE VIND IK HEM RUIKEN?

De geur is heerlijk fris en ik moet aan de zomer denken. De parfum is heerlijk voor dagelijks gebruik maar ook zeker goed voor een avondje stappen. Sterk, Fris en zomers,

IMG_0353

DE NOTEN

De parfum bevat Limoen, Citroen en Vanille als opvalende geuren.  Je ruikt zeer duidelijk de Limoen en Citroen. Als je erop let ruik je ook zeker de vanille.

IMG_0354 IMG_0355

DE FLACON

Ik vind hem  erg mooi, de vorm van een vrouwen lichaam. Een mooi patroontje er in het lijkt wel hout, de kleur erg goed voor een budget parfum. In de flacon zit 90 ML parfum dus je kunt lekker blijven spuiten!

PRIJS EROTIC WOMEN PARFUM

Ja ja mensen dit is waarop we hebben gewacht wat kost deze parfum….

1,95-

 

Geef een reactie

